  • Data: 2019-02-06 17:48:05
    Temat: Re: AMD DURON czy - co?
    Od: "n" <...@...e> szukaj wiadomości tego autora

    Eee tam, w listopadzie 2000 to już szósty z rzędu rok miałem laserówkę HP 4l, nawet
    gdzies jeszcze stoi i chyba działa, tyle ze rolki gumowe źle ciagną ;-))
    I sieć domową na cienkim koncentryku, pod architekture którego zaprojektowałem
    instalację w następnym mieszkaniu, a tu d... blada w 2001 weszła Neo i wymusiła
    gwiazdę ma skrętce...
    Ale komp zniesiony do piwnicy w 2005 jako działający nie chce niestety w ogóle
    wystartować :-((