    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Akumulator do Multipla(Budzik;))
    Date: Mon, 22 May 2017 21:45:01 +0200

    W dniu 22.05.2017 o 10:37, Kris pisze:
    > Szybkie pytanie bo nie mam jak sprawdzić:
    > Czy do multipli wejdzie aku o długości 27,8mm?
    27,8 mm i ponad 50 Ah, to jakiś rekord chińskiej miniaturyzacji ;-)
    A nie możesz podjechać do pierwszego z brzegu sklepu, gdzie Ci
    przymierzą akumulator?
    Ja też do niedawna myślałem, że najtaniej jest przez internet, ale jak
    mi padł nagle aku, to podjechałem pod pierwszy sklep motoryzacyjny,
    gdzie doradzili, przymierzyli, zmierzyli prąd ładowania, a za akumulator
    zapłaciłem tyle, co w sklepie internetowym (jeśli doliczyć 20 zł za
    kuriera).
    Jacek