-
X-Received: by 10.140.27.140 with SMTP id 12mr60841qgx.19.1409259545869; Thu, 28 Aug
2014 13:59:05 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.27.140 with SMTP id 12mr60841qgx.19.1409259545869; Thu, 28 Aug
2014 13:59:05 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.c
om!feeder01.blueworldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-
media.com!feed-me.highwinds-media.com!i13no3951304qae.1!news-out.google.com!q8n
i3qal.1!nntp.google.com!i13no3951298qae.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo
.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 28 Aug 2014 13:59:05 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.77.124.137;
posting-account=ImADBgoAAACiWW6d4L4Bzb8Mzj1icfz6
NNTP-Posting-Host: 46.77.124.137
References: <c...@g...com>
<5...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <f...@g...com>
Subject: Re: Akumulator o niskiej masie
From: m...@g...com
Injection-Date: Thu, 28 Aug 2014 20:59:05 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 1928
X-Received-Body-CRC: 368923169
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542841
[ ukryj nagłówki ]Szanuję Twoją opinię, ale sie z nią nie zgadzam.
Na akumulatorze zaoszczedzono prawie 20 kilo.
Na klapie z jakiegoś tam materiału zamiast blachy kolejne kilogramy. Itd. Sumarycznie
dało to masę mniejsza o około 100 kg.
Jeśli uważasz ze jest to bez znaczenia dla osiągów i spalania, to cóż.. Nie będę Cię
przekonywał.
A co do przykładów które podałeś, to tez sie nie zgadzam. Nie ma mowy o redukcji masy
kosztem czegoś (np zasięgu ze względu na mniejszy bak). Robi sie to tylko wtedy kiedy
coś zyskujemy nic nie tracąc. Tak jak w przypadku tego akumulatora czy klapy maski.
A=F/m ,a z fizyką nie można dyskutować ;)
Pozdrawiam,
M.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.14 23:33 k...@g...com
- 29.08.14 02:00 gizmacz
- 29.08.14 05:04 A.L.
- 29.08.14 08:22 semi
- 29.08.14 09:14 AL
- 29.08.14 10:07 J.F.
- 29.08.14 10:35 Michał Król
- 29.08.14 20:25 m...@g...com
- 29.08.14 20:47 k...@g...com
- 29.08.14 22:14 J.F.
- 30.08.14 10:47 Tomasz Finke
- 30.08.14 14:12 J.F.
- 30.08.14 21:48 Michal Lukasik
- 30.08.14 19:43 Pszemol
- 31.08.14 00:26 Tomasz Finke
Najnowsze wątki z tej grupy
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
Najnowsze wątki
- 2024-05-04 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-05-04 Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
- 2024-05-04 Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- 2024-05-04 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-04 Marki => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-05-03 Warszawa => Sprzedawca usług rekrutacyjnych <=
- 2024-05-03 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-03 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-03 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-03 Rzeszów => UX/UI Designer <=
- 2024-05-03 Giertych przetarł szlak: byli członkowie zarządu Orlenu śledztwa prokuratorskie obserwują z zagranicy
- 2024-05-03 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-03 Kraków => UX/UI Designer <=