    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Akumulatory Jenox - uwaga na firme !
    Date: Wed, 7 Feb 2018 10:10:53 +0100

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    >Pytam gdyż mam nieciekawe spostrzeżenia. W poprzednim aucie
    >przyoszczędziłem i kupiłem jakąś Centrę. Chyba "futura" się nazywała.
    >Po pół roku eksploatacji, zimą auto nie odpaliło. Reklamacja
    >odrzucona - zasiarczony. Kupiłem jakąś Vartę w jego miejsce. Nowy
    >właściciel trzeci rok na niej jeździ i nie narzeka. Auto parkowane
    >pod chmurką.

    >Ok, po sprzedaży auta, kupiłem kolejne. Kopara mi opadła gdy
    >zobaczyłem w nim... Centrę! Modelu nie pamiętam, ale jakiś nowszy
    >model. Dostałem paragon od byłego właściciela - spytałem się o niego
> [...]

    Od lat nie kupuje centry ... bo droga jest. A jak sie jeszcze naczytam
    opinii na grupie o jakosci i zalatwianiu reklamacji, to mi ochota tym
    bardziej przechodzi :-)

    Natomiast ... Zenek nie podkreslil ironii, a racje ma.
    Auto nie zapala, to wlasciciel goni po nowy akumulator.
    A tu trzeba najpierw instalacje sprawdzic.
    Jak mu alternator siadl, to wymiana akumulatora nie pomoze, a opinia
    serwisu bedzie niestety uzasadniona.

    W normalnie uzywanym samochodzie akumulator wytrzymuje pare lat, wiec
    nie widze potrzeby kupowania "lepszego", dwa razy drozszego, jesli nie
    ma gwarancji na dwa razy dluzej :-)

    A ile tych lat ... trudno powiedziec, jesli samochody zmienia sie
    czesto.
    Albo stoi auto nieuzywane, to co sie dziwic, ze potem akumulator sie
    psuje.

    J.