-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Uncle Pete <4...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
Subject: Re: Alternator padł
Date: Sun, 23 Jul 2017 10:10:55 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <ol1lmg$b1m$1@node2.news.atman.pl>
References: <okvh3d$f4f$3@dont-email.me> <okvo0u$kav$1@node2.news.atman.pl>
<ol074b$h20$1$jacekrut@news.chmurka.net>
<ol0feq$9da$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-94-254-225-87.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1500797456 11318 94.254.225.87 (23 Jul 2017 08:10:56
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Jul 2017 08:10:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
In-Reply-To: <ol0feq$9da$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721245 pl.misc.samochody:2611018
[ ukryj nagłówki ]>> Niestety ale już nie wszędzie jest tak łatwo np. w fordzie
>> focusie mk1 regulatora nie ma już w alternatorze.
[...]
> Bo by się nie sprawdził ze względu na elektryczne wspomaganie
> kierownicy, kidyś jak go nie było albo dla hydraulicznego nie było
> problemu z tym że na wolnych obrotach alternator w zasadzie nie ładuje
> aku a przy światłach bilans jest lekko ujemny, problem zaczął się gdy
> zaczeli instalować wpomaganie elektryczne kierownicy gdyż ono szarpie
> bardzo dużo prądu, norma to 50-70A przy kręceniu kierownicą, np na
> parkingu, wtedy silnik na wolnych obrotach może zgasnąć przy słabszym
> aku stąd dodatkowa regulacja obrotów żeby alternator miał odpowiednią
> wydajność.
>
Focus MK1 nie ma elektrycznego wspomagania kierownicy, ma hydrauliczne.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.07.17 13:07 PiteR
- 23.07.17 14:42 Pszemol
- 23.07.17 14:59 PiteR
- 23.07.17 15:03 Pszemol
- 23.07.17 15:24 Janusz
- 23.07.17 19:33 jacek
- 23.07.17 19:42 Janusz
- 23.07.17 22:14 jacek
- 24.07.17 00:17 J.F.
- 24.07.17 10:49 J.F.
- 24.07.17 10:50 J.F.
- 24.07.17 11:00 Janusz
- 24.07.17 11:00 J.F.
- 24.07.17 11:04 Janusz
- 24.07.17 11:07 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-05-17 Lublin => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-17 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=