    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Date: Mon, 03 Jun 2019 11:22:01 GMT

    On 2019-06-03, z <...@...pl> wrote:

    > A dziwisz się? Wolny biały człowiek ;-) zostanie poinformowany że w tym
    > miesiącu pobrał już tyle i tyle.
    > Może sobie poustawiać limity i komunikaty.
    > Operator może go informować smsem że X giga sięskończyło i że teraz to
    > już pobiera WOLNIEJ. A czasy kiedy po darmowym internecie w abonamencie
    > buliło się dalej jak za mokre zborze już dawno minęły.
    >
    > Faszystowski ajfon wie lepiej co każdemu użytkownikowi jest potrzebne do
    > życia :-)

    Pogodzę was. Oba (Android i iOS) są do dupy. Używam iOSa na codzień od
    jakiś 7-8 lat, głównie iPady, ale też miałem 5s w spadku od żony -
    wytrzymałem ze 4 miesiące i kupiłem Redmi 4A, trzeci rok idzie,
    zdecydowanie wolę to niż tego 5s.

    Android to chaos, bez cienia bezpieczeństwa. Musiałbym być w totalnej
    desperacji aby na tym uruchomić jakąś aplikacje bankową. Co chwila
    wyskakują jakieś gówna, reklamy, Rozp... tapety, raz wyłączone, włącza
    na nowo po aktualizacja. IOS, bezpieczny, tu od czasu do czasu
    bankowości używam, ale jest tak upierdliwy, męczący, nieintuicyjny (dla
    mnie), lagujący, że kolejnego iPada (ostani 2017) już prawie na pewno
    nie kupię.

    Zwyczajnie brakuje czego pośrodku.

    --
    Marcin