    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto z kratką na firme chcę na osobowe prywatne - jak?
    Date: Fri, 22 Jul 2016 20:45:11 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    W dniu 2016-07-22 o 11:20, Matli pisze:
    > Prowadzę 1-os. działalność gospodarczą.
    > Mam ciężarowe auto z kratką (rejestracja na 4 os). Sedan.
    > Chcę sprzedać w/w auto.
    > Jak to sprzedać?
    > a. Moja firma sprzedaje > ja kupuje jako os. fizyczna >
    > przerejestrowanie auta z cięzarowego (usunięcie kratki) na osobowe?
    > Teraz auto w dow. rej. 4 os (i 4 pasy bezp) a w oryginalnej wersji
    > osobowej auto jest na 5 os. I dalej sprzedaję komuś ale już jako os.
    > fizyczna auto osobowe?
    > b. Moja firma sprzedaje auto os. fizycznej X. I ta osoba sobie wszystko
    > zmienia?
> [...]

    chcesz je sprzedać komuś czy sobie zostawić?
    jestes wlascicielem czy leasing?

    nie musisz robić badania na osobowe - zadna roznica dla nabywcy. jak
    będzie chciał mieć 5 miejsc to sobie sam dostosuje.
    jeśli to chcesz sprzedac na zewnatrz to po prostu sprzedajesz na fakturę
    vat lub paragon i czesc. Biuro rachunkowe ci powie, czy musisz
    odprowadzic vat23% czy sprzedajesz na stawce technicznej 0% (zalezy jak
    kupiles czy jako nowke czy uzywke). Biuro rachunkowe ci odpowiedzi da na
    twoje pytania.

    przegląd nie wplywa na koszt przeglądu do zmiany ciezarowki na osobowe.
    daruj sobie ten temat - szkoda kasy i zachodu.