-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Autostrady za darmo w szczycie
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <1pf2g66g5dk41.11seoacl376nq$.dlg@40tude.net>
<l...@4...net>
<mpvu5e$1mf$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<mq2r81$1u5$1@mx1.internetia.pl>
Date: Fri, 7 Aug 2015 20:12:57 +0200
Message-ID: <1kipz6y1e2whe.8fl0fo0yv9a2$.dlg@40tude.net>
Lines: 21
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1438971177 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4787 82.143.187.50:59463
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1758
X-Received-Body-CRC: 3703080061
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566779
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 7 Aug 2015 19:51:45 +0200, re napisał(a):
> Użytkownik "J.F."
> ...
> PPPS. A moze by tak wpuszczac na autostrade tylko tylu, aby nie
> przekroczyc przepustowosci na bramkach koncowych ? Kolejka bylaby na
> bramkach wjazdowych, a klient mial wybor - czekam, albo jade inna
> droga ...
> ---
> A które są końcowe ?
W tym przypadku wiadomo - te, gdzie sa te makabryczne kolejki :-)
Ale masz racje - wypadaloby wiedziec dokad klienci jada.
To jest jeszcze do rozwiazania - przyciski by sie dalo.
Ale nie wszystkich trzeba przeciez wstrzymywac - jedzie ktos do
Pruszcza, to nie musi czekac aby bramka w Gdansku sie odblokowala.
Z tym, ze moze byc odwrotnie - wszyscy do Pruszcza, a do Gdanska nikt.
Wychodzi na to, ze bramek wjazdowych powinno byc tyle ile wyjazdow, i
do kazdej osobna kolejka :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.08.15 20:14 J.F.
- 07.08.15 20:22 J.F.
- 07.08.15 20:42 re
- 07.08.15 20:52 Liwiusz
- 07.08.15 20:54 Liwiusz
- 07.08.15 21:00 Budzik
- 07.08.15 21:00 Budzik
- 07.08.15 21:00 Budzik
- 07.08.15 21:14 Liwiusz
- 07.08.15 21:37 J.F.
- 08.08.15 02:00 Budzik
- 08.08.15 02:51 J.F.
- 08.08.15 09:24 Liwiusz
- 09.08.15 01:00 Budzik
- 09.08.15 04:14 Iguan_007
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=