  • 11. Data: 2009-04-02 16:38:49
    Temat: Re: BIOS nie widzi płyty instalacyjnej Win 98 SE
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kazio101" napisał:

> [...]

    "Sa komunikaty o nacisnieciu klawisza, naciskam - nastepny komunikat..."

    Jeśli nie bootowalna - to skąd te komunikaty?
    BTW: nie tylko kopie, W98SE z Microsoft Select też nie była bootowalna.

    > Plyta oryginalna i instalowalem z niej wiele razy. Teraz nie mam
    > pewnosci czy na pewno nie uzywalem dyskietki... Nie mam w obecnym
    > kompie FD :(

    Tej opcji "USB Legacy" w BIOS-ie nie znalazłeś?
    http://www.fixya.com/support/p568370-asus_p5ld2_vm_m
    bld2vmdh_motherboard/manual-11164/page-66
    A może poniewiera Ci się gdzieś po chałupie stara klawiatura na PS/2?

    JoteR

  • 12. Data: 2009-04-02 17:56:39
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Właściwie to lepiej byłoby przkopiować płyte (podkatalog z instalką wystarczy) do
    katalogu na dysku twardym i z niego startować.
    JaC

  • 13. Data: 2009-04-02 18:45:31
    Od: kazio101 <g...@p...fm>

    On 2 Kwi, 17:38, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

> [...]
    p5ld2_vm_mbld2vmdh_motherbo...
    > A może poniewiera Ci się gdzieś po chałupie stara klawiatura na PS/2?

    Dzieki za pomoc. Znalazlem i ustawilem na Enabled, bylo Auto. Probuje
    ponownie.

  • 14. Data: 2009-04-02 18:54:23
    Od: kazio101 <g...@p...fm>

> [...]
    p5ld2_vm_mbld2vmdh_motherbo...
    > A może poniewiera Ci się gdzieś po chałupie stara klawiatura na PS/2?

    Niestety nie pomoglo. Komunikaty sa stad, ze ustawiam cnaped DVD jakoi
    jedyny botowalny naped i komp nie startuje, kaze wlozyc olyte
    botowalna i nacisnac dowolny klawisz. Gdy prubuje spod F8 - po
    wybraniu DVD od razu startuje Win WP.

  • 15. Data: 2009-04-02 18:55:39
    Od: kazio101 <g...@p...fm>

    On 2 Kwi, 16:33, "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Virtualbox pod XP. Tam zakładasz sobie działającego 98. Chodzi jeszcze
    > szybciej jak założony bezpośrednio. Bez 3d co prawda.

    A jak to sie robi?

  • 16. Data: 2009-04-02 18:58:24
    Od: kazio101 <g...@p...fm>

    On 2 Kwi, 18:56, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Właściwie to lepiej byłoby przkopiować płyte (podkatalog z instalką wystarczy) do
    katalogu na dysku twardym i z niego startować.
    > JaC

    Ale musialbym wystartowac kompa z DOS-a (XP nie trybu DOS) i uruchomic
    plik setup dla 98? Jakakolwiek plyta botowalna np. Acronics True Image
    wystarczy?

  • 17. Data: 2009-04-02 20:09:09
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    ściągnij sobie obraz dysku Hirens Boot Disk i z niego zabootuj komputer, tam
    jest szereg menadżerów plików z których możesz odpalić instalkę win98. Jest
    tam nawet mini win98 uruchamiany z płyty CD.

  • 18. Data: 2009-04-02 20:20:06
    Od: kazio101 <g...@p...fm>

    On 2 Kwi, 21:09, "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote:
    > ściągnij sobie obraz dysku Hirens Boot Disk i z niego zabootuj komputer, tam
    > jest szereg menadżerów plików z których możesz odpalić instalkę win98. Jest
    > tam nawet mini win98 uruchamiany z płyty CD.

    Na stronie http://www.hiren.info/downloads/freeware-tools/1 jest wiele
    narzędzi. Co mam wybrac?

  • 19. Data: 2009-04-02 20:27:07
    Od: kazio101 <g...@p...fm>

> [...]
    > jest szereg menadżerów plików z których możesz odpalić instalkę win98. Jest
    > tam nawet mini win98 uruchamiany z płyty CD.

    Dziekuje za porade, ale tego nie widze na stronie Hiren. Gdzie mam
    szukac?

  • 20. Data: 2009-04-02 22:41:52
    Od: "FOX33" <m...@v...pl>

    A masz na dysku partycję C: sformatowaną pod FAT? Jesli nie to jak chcesz
    zainstalować win '98?

    FOX33