    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: BR-D wielokrotnego zapisu
    Date: Sun, 30 Sep 2018 09:11:53 GMT

    On 2018-09-30, Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

    > Jak z trwałością?

    > I o ile te są trwalsze? Bo ceny są zachęcające mimo wszystko.

    A myśmy gdzieś już ntt nie dyskutowali? :) Mam jakieś de javu.

    Mam paroletnie kopie na zwykłych BD. Są przechowywane w suszarce w
    kondonikach. Bez problemu.

    M-Dics, tu jest art. gościa co pokusił się potestować i porównać z DVD:
    https://www.zdnet.com/article/torture-testing-the-10
    00-year-dvd/

    W skrócie, wystawił to na kilka tygodni na słońce i deszcz w Arizonie.
    DVD się splustrowało. M-Disc bez problemu.

    --
    Marcin