  • Data: 2019-11-13 12:32:49
    Temat: Re: Baterie w EV - degradacja
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 13 Nov 2019 11:32:07 +0100, cyklista

    > Mnie to nie martwi, jednak jednostkowe działanie hobbysty zapaleńca to
    > co innego niż możliwość kupienia gotowego produktu do zamontowania.

    Czipa też nie montujesz sam. Większość użytkowników nawet błędów z kompa
    samochodowego nie potrafi odczytać. To tylko Wam tutaj się wyadaje że to
    takie powszechne jest bo się tym interesujecie.

    > Czipowanie spaliniaków to inna sprawa, masz przecież nawet
    > producenckie programy do ustawiania map itp działań.

    To tylko i wyłącznie kwestia skali.

    > W elektrykach to oprócz sterowania sama bateria
    > i zasilania silnika jeszcze dochodzi pełno innych
    > elektronicznych dodatków,

    Jakich?

    > a jak producent jeszcze zrobi
    > sprawdzania i sterowani online jak w teslach to już jest bardzo trudno
    > to omijac, Wszystko sie da tylko zawsze pozostaje kwestia kosztów bo co
    > mi z tego jak ktoś mi za tysiąc dolarów sprzeda rozwiązanie jak
    > producenckie będzie niewiele więcej mnie w sumie kosztowac?

    Tesla akurat nie ma problemu ze sterowaniem bateriami. Poza tym wszystko
    się da zrobić, już dzisiaj przerabiają Tesle US na EU, krakują komputer,
    mamy wrzucają itd.

    I ponownie, to tylko i wyłącznie kwestia skali.

    --
    Pozdor
    Myjk