  • Data: 2019-11-13 12:49:09
    Temat: Re: Baterie w EV - degradacja
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    13 Nov 2019 10:59:59 GMT, Budzik

    > Ja tylko gwoli scisłosci - jak komus klocki starczaja na 20kkm to to nic
    > nie mowi o samochodzie za to duzo o braku umiejetnosci płynnej jazdy...

    Ale takie są statystyki serwisowe, co ja na to poradzę. Ja przejeżdżałem
    80tkm w spaliniaku, ale nijak nie jest to średnia. Podejrzewam że gdybym
    jeździł PHEV od nowości, to do zezłomowania bym jeździł na tych samych
    klockach, bo obecnie hamulca dotykam praktycznie wcale. Jak dodadzą do do
    regeneracji kondensatory to już w ogóle hamulce będą potrzebne tylko na
    sytuacje mocno awaryjne.

    --
    Pozdor
    Myjk