-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <5dc54429$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<xiy27vv904fd$.dlg@myjk.org> <5dc553ed$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
<5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<artah4gbgl5p$.dlg@myjk.org>
<8...@g...com>
<1ndcpecci2nvl$.dlg@myjk.org>
<7...@g...com>
<1...@m...org>
<2...@g...com>
<1oedp27osihqv$.dlg@myjk.org> <5dcbca2f$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<18r47ur930fhr$.dlg@myjk.org> <5dcbdba5$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Wed, 13 Nov 2019 12:32:49 +0100
Message-ID: <1cyjml4ub2f52$.dlg@myjk.org>
Lines: 35
NNTP-Posting-Host: 95.49.78.198
X-Trace: 1573644769 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 525 95.49.78.198:63991
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665910
[ ukryj nagłówki ]Wed, 13 Nov 2019 11:32:07 +0100, cyklista
> Mnie to nie martwi, jednak jednostkowe działanie hobbysty zapaleńca to
> co innego niż możliwość kupienia gotowego produktu do zamontowania.
Czipa też nie montujesz sam. Większość użytkowników nawet błędów z kompa
samochodowego nie potrafi odczytać. To tylko Wam tutaj się wyadaje że to
takie powszechne jest bo się tym interesujecie.
> Czipowanie spaliniaków to inna sprawa, masz przecież nawet
> producenckie programy do ustawiania map itp działań.
To tylko i wyłącznie kwestia skali.
> W elektrykach to oprócz sterowania sama bateria
> i zasilania silnika jeszcze dochodzi pełno innych
> elektronicznych dodatków,
Jakich?
> a jak producent jeszcze zrobi
> sprawdzania i sterowani online jak w teslach to już jest bardzo trudno
> to omijac, Wszystko sie da tylko zawsze pozostaje kwestia kosztów bo co
> mi z tego jak ktoś mi za tysiąc dolarów sprzeda rozwiązanie jak
> producenckie będzie niewiele więcej mnie w sumie kosztowac?
Tesla akurat nie ma problemu ze sterowaniem bateriami. Poza tym wszystko
się da zrobić, już dzisiaj przerabiają Tesle US na EU, krakują komputer,
mamy wrzucają itd.
I ponownie, to tylko i wyłącznie kwestia skali.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 13.11.19 12:49 Myjk
- 13.11.19 18:29 kk
- 13.11.19 19:59 Budzik
- 13.11.19 20:50 Myjk
- 13.11.19 22:59 Budzik
- 14.11.19 08:43 Myjk
- 14.11.19 12:59 Budzik
- 14.11.19 16:14 Myjk
- 14.11.19 16:36 cef
- 14.11.19 16:59 cef
- 14.11.19 17:59 Budzik
- 14.11.19 19:36 J.F.
- 14.11.19 19:46 Erikol
- 14.11.19 20:22 WS
- 14.11.19 22:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=