-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
ews.dfn.de!feeder.erje.net!2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.
netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-
mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
ot-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <5dc54429$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<xiy27vv904fd$.dlg@myjk.org> <5dc553ed$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
<5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<artah4gbgl5p$.dlg@myjk.org>
<8...@g...com>
<1ndcpecci2nvl$.dlg@myjk.org>
<7...@g...com>
<1...@m...org>
<2...@g...com>
<1oedp27osihqv$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
Date: Wed, 13 Nov 2019 12:49:09 +0100
Message-ID: <1...@m...org>
Lines: 15
NNTP-Posting-Host: 95.49.78.198
X-Trace: 1573645750 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 518 95.49.78.198:64034
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1999
X-Received-Body-CRC: 1856941430
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665911
[ ukryj nagłówki ]13 Nov 2019 10:59:59 GMT, Budzik
> Ja tylko gwoli scisłosci - jak komus klocki starczaja na 20kkm to to nic
> nie mowi o samochodzie za to duzo o braku umiejetnosci płynnej jazdy...
Ale takie są statystyki serwisowe, co ja na to poradzę. Ja przejeżdżałem
80tkm w spaliniaku, ale nijak nie jest to średnia. Podejrzewam że gdybym
jeździł PHEV od nowości, to do zezłomowania bym jeździł na tych samych
klockach, bo obecnie hamulca dotykam praktycznie wcale. Jak dodadzą do do
regeneracji kondensatory to już w ogóle hamulce będą potrzebne tylko na
sytuacje mocno awaryjne.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 13.11.19 18:29 kk
- 13.11.19 19:59 Budzik
- 13.11.19 20:50 Myjk
- 13.11.19 22:59 Budzik
- 14.11.19 08:43 Myjk
- 14.11.19 12:59 Budzik
- 14.11.19 16:14 Myjk
- 14.11.19 16:36 cef
- 14.11.19 16:59 cef
- 14.11.19 17:59 Budzik
- 14.11.19 19:36 J.F.
- 14.11.19 19:46 Erikol
- 14.11.19 20:22 WS
- 14.11.19 22:59 Budzik
- 14.11.19 23:07 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=