-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <5dc54429$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<xiy27vv904fd$.dlg@myjk.org> <5dc553ed$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
<5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<artah4gbgl5p$.dlg@myjk.org>
<8...@g...com>
<1ndcpecci2nvl$.dlg@myjk.org>
<7...@g...com>
<1...@m...org>
<2...@g...com>
<1oedp27osihqv$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1...@m...org>
<X...@1...0.0.1>
<lyvqbcozpyuy$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
Date: Thu, 14 Nov 2019 08:43:46 +0100
Message-ID: <1egy9k5r8tuga$.dlg@myjk.org>
Lines: 25
NNTP-Posting-Host: 95.49.166.117
X-Trace: 1573717426 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 556 95.49.166.117:51594
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666002
[ ukryj nagłówki ]13 Nov 2019 21:59:58 GMT, Budzik
> Ale nie przesadzajmy, nie trzeba jakos nadmiernie hamować
> silnikiem zeby klocki starczyły na powiedzmy 50kkm...
> Wystarczy nie butowac od skrzyzowania do skrzyzowania...
Za to wystarczy ekodrajwing pouskuteczniać, np. jazda na luzie i notoryczne
duszenie hamulców. Ja Mazdą przejechałem na przednich klockach 80tkm (tylne
100 albo 120), ale poziom hamowania silnikiem miałem absurdalnie wysoki
(tam gdzie ja już redukowałem do hamowania inni gaz dusili). I pomimo tego
nikt mi, wbrew temu co sugerowałeś, nigdy w serwisie nawet nie zaproponował
wymiany klocków. Dlatego jestem w stanie uwierzyć w takie wartości podawane
w serwisach, szczególnie obserwując jak niektórzy jeżdżą. Np. moja żona
zwyczajnie nie umie redukować biegów, szwagier podobnie, o szwagierce nawet
nie wspomnę. :P Ciągle na hamulcu jeżdżą. Dlatego PHEV jest zbawieniem dla
żony, która nawet zaczęła się bawić łopatkami i sobie dobiera siłę
hamowania rekuperacyjnego. Ja mam zawsze maksymalne ustawione i gazem
reguluję siłę hamowania. Dlatego powtarzam, gdybym był pierwszym
właścicielem tego auta, to pewnie bym musiał zmienić klocki w okolicach
200tkm. Ile zajadę to się okaże, po 100tkm jest ponoć jeszcze 4-5mm
okładziny.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 14.11.19 12:59 Budzik
- 14.11.19 16:14 Myjk
- 14.11.19 16:36 cef
- 14.11.19 16:59 cef
- 14.11.19 17:59 Budzik
- 14.11.19 19:36 J.F.
- 14.11.19 19:46 Erikol
- 14.11.19 20:22 WS
- 14.11.19 22:59 Budzik
- 14.11.19 23:07 s...@g...com
- 14.11.19 23:29 Mateusz Viste
- 15.11.19 07:55 J.F.
- 15.11.19 07:59 J.F.
- 15.11.19 10:24 Myjk
- 15.11.19 14:22 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=