eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBezkluczykowa smierc › Re: Bezkluczykowa smierc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs
    4all.nl!85.12.16.69.MISMATCH!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pee
    r03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@g...com>
    <5af9832e$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5af9832e$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Bezkluczykowa smierc
    Date: Mon, 14 May 2018 15:03:17 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19728
    Lines: 27
    Message-ID: <5af9894e$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.49.253.154
    X-Trace: 1526303054 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 691 80.49.253.154:57703
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2298
    X-Received-Body-CRC: 471300272
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2631337
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5af9832e$0$31350$65785112@news.neostrada.pl...

    > A wracamy do innego problemu - czy nowoczesne auto nie powinno nie
    > emitowac CO ?
    > Co tam robi katalizator i sonda lambda ... udaja ?

    Po zużyciu tlenu w zamkniętym garażu zaczyna przeważac spalanie
    niepełne, niezależnie od katalizatorów i innych takich.

    Mnie zastanawia, dlaczego domyślnie nie stosują systemu, który np. po 10
    minutach na biegu jałowym nie informuje, że silnik jest włączony. Po
    kolejnych dziesięciu, jeżeli ktoś nie dotknie pedałów czy nie wykona
    jakiejś innej czynności, powinno sie wyświetlać/piszczeć kolejne
    ostrzeżenie i po chwili silnik powinien gasnąć. Trudno mi sobie
    wyobrazić prawidłową sytuację, w której ktoś ma włączony silnik na
    jałowym biegu i nie siedzi na fotelu - poza ogrzewaniem na mrozie przy
    rozmrażaniu i drapaniu szyb, czy np. podczas doładowywania awaryjnego
    akumulatora na kempingu. No może jeszcze podczas konkursów audio na
    zlotach jakichś fanów techno. Ale w takich sytuacjach powinien być w
    pobliżu pojazdu i zareagować na ostrzeżenie. Przecież technicznie to nie
    powinno być skomplikowane ani specjalnie drogie.

    --
    Yogi(n)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: