  • 11. Data: 2014-06-11 10:17:34
    Temat: Re: Białe BMW w akcji cd...
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-11 08:27, Miroo pisze:

    > Kierowca z filmu stanowi niewątpliwe zagrożenie, ale dużo większe
    > zagrożenie spowoduje łagodne potraktowanie go przez prawo. Pojawią się
    > dziesiątki naśladowców, którzy nie tacy sprawni za kierownicą...
    >
    > Pozdrawiam

    On jest sprawny? Zaznajomiony ze sprzętem, tyle. Nie widzę żeby go
    stawiało bokiem przy dawaniu ognia jak "Gorgia" Bmw 5', więc wszelkie
    systemy wsparcia ma uruchomione. To nie jest Kia Ceed. Dobrą spawarką i
    leszcz pospawa, gównianym sprzętem i mistrz będzie miał problem. Trochę
    oleju, piasku i jest ameno, nie urodził się jeszcze odporny na śmierć.

    To że chłopina wypłynął w sezonie ogórkowym i nawet sam Tusk zajął
    zdanie na temat niego jest podejrzane. Może to specjalna prowokacja jak
    z tym pijanym posłem w Warszawie żeby przysłonić ważniejszy temat?

  • 12. Data: 2014-06-11 10:17:48
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Miroo !:

    > Kierowca z filmu stanowi niewątpliwe zagrożenie, ale dużo większe
    > zagrożenie spowoduje łagodne potraktowanie go przez prawo. Pojawią się
    > dziesiątki naśladowców, którzy nie tacy sprawni za kierownicą...

    Dokładnie - bo już np. babcie nie będą kradły batoników po 1,29 - za to
    surowo sąd karze !!!

    Swoją drogą gość technicznie naprawdę nieźle prowadzi - powinien być
    kierowcą rajdowym albo F1. Ale na zamkniętej trasie. Podobno to jakiś
    krewny pewnego rajdowca ...

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

  • 13. Data: 2014-06-11 10:21:06
    Od: depros <d...@g...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=mPMWcaDLHWo
    >
    > no to teraz to chyba stanie się modne takie nocne latanie
    > po mieście z zabójczą prędkością, kręcenie filmów i wrzucanie
    > na YT.

    Facet jest głupi albo to płachta dymna na coś ważniejszego co dzieje się
    w Polsce i o czym dzięki niemu jest cicho(TVN24 gwiazdor zajmował pół
    strony przez 2 dni). Wypowiedział się na temat niego nawet premier.

  • 14. Data: 2014-06-11 10:21:58
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-11 08:22, Latawiec pisze:
    > Dlaczego policjanci jechali cały czas bez zapiętych pasów?

    Żeby być gotowi do natychmiastowego opuszczenia pojazdu.

  • 15. Data: 2014-06-11 11:27:48
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu środa, 11 czerwca 2014 10:17:34 UTC+2 użytkownik depros napisał:

    > To że chłopina wypłynął w sezonie ogórkowym i nawet sam Tusk zajął
    > zdanie na temat niego jest podejrzane. Może to specjalna prowokacja jak
    > z tym pijanym posłem w Warszawie żeby przysłonić ważniejszy temat?

    Mi to wygląda jak reżyserka pod publiczkę, żeby mieć podkładkę pod nakręcanie spirali
    restrykcji i sankcji na drogach. Najęty młodzian w drogim, głośnym BMW jest w końcu
    doskonałym obiektem kierującym emocje ogółu w odpowiednią stronę.

    Dziwnie się to zbiega w czasie z zarządzeniem komendanta głównego policji / MSW o
    zabieraniu prawa jazdy i innymi rewolucjami w PORD/kodeksie karnym.

    ot, demokracja w pełni...

    pozdr
    AA

  • 16. Data: 2014-06-11 12:56:09
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Swoją drogą gość technicznie naprawdę nieźle prowadzi - powinien być
    > kierowcą rajdowym albo F1. Ale na zamkniętej trasie. Podobno to jakiś
    > krewny pewnego rajdowca ...

    ROTFL

  • 17. Data: 2014-06-11 13:17:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jun 2014 10:17:48 +0200, Grzegorz

    > Swoją drogą gość technicznie naprawdę nieźle prowadzi - powinien być
    > kierowcą rajdowym albo F1.

    Dobry trolling nie jest zły, ale też bez przesady. :D
    W DixIt to byś nikogo w ten sposób nie prześcignął. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 18. Data: 2014-06-11 13:32:20
    Od: mastalerz <m...@m...mx>

    Dnia 2014-06-11, o godz. 10:17:34
    depros <d...@g...com> napisał(a):

    > To że chłopina wypłynął w sezonie ogórkowym i nawet sam Tusk zajął
    > zdanie na temat niego jest podejrzane. Może to specjalna prowokacja jak
    > z tym pijanym posłem w Warszawie żeby przysłonić ważniejszy temat?

    No a jak może być inaczej, jak wszystkie dzienniki o tym trąbią bardziej
    niż o sprawach ważnych. Bydło się zajmie piętnowaniem BMW i zastanawianiem
    się czy za taką jazdę, to wieszać, czy truć, podczas gdy znowu się ich
    ojebie z kasy albo przepchnie jakąś ustawę, która zabrania pierdzenia w
    lesie pod karą 10000 zł.

    Jak już wspomniałem, sami się niewolnicy wykończą.

    A elektorat tego błazna uwielbia, kiedy on tak bliżej ludzi, jak zabierze
    głos w sprawie istotnie ich samych dręczącej, czyli w tym przypadku
    pirata w BMW. Od razu czują, że są bliżej władzy, a władza bliżej nich, że
    mają te same troski.

  • 19. Data: 2014-06-11 14:06:41
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    Użytkownik "mastalerz" <m...@m...mx> napisał w wiadomości

> [...]
    >głos w sprawie istotnie ich samych dręczącej, czyli w tym przypadku
    >pirata w BMW. Od razu czują, że są bliżej władzy, a władza bliżej nich, że

    Kliknąłbym lubię to ale kurna nima gdzie...

  • 20. Data: 2014-06-11 14:25:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-06-10 18:38, MichaelData(R) pisze:

    > Jak mówił Tusk, proponowane zmiany obejmują także wprowadzenie nowego czynu
    zakazanego. Do Kodeksu karnego zostanie wprowadzone nowe przestępstwo: prowadzenie
    bez prawa jazdy, jeśli zostało ono wcześniej odebrane.

    Lepiej późno niż wcale. Dziwię się że tego dotąd nie było. Obecna sankcja (500 PLN,
    zdaje się?) to kpina.

    --
    JW