  • Data: 2018-05-23 07:29:27
    Temat: Re: Biało-czerwona drużyna chce mnie wybzykać
    Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na szczęście niczego nie trzeba ogarniać, właśnie mnie powiadomiono
    > o wypuszczeniu paczki z aresztu. Dziękuję za pomoc, dla mnie temat
    > jest zamknięty, ale innym zostawiam ku przestrodze: DHL=generator
    > problemów, unikać.
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    Z Chin jeszcze nigdy mi nic nie aresztowali. Ale kiedys kupilem zegarek w
    USA, i trzymali go w urzedzie celnym 3 tygodnie zanim bez zadnego cla i vatu
    puscili dalej juz do mnie. Generalnie mocno trzepane sa paczki z USA. Z Chin
    wydaje sie, ze tylko te duze i ciezkie. Bo gdyby mieli wszystkie strawdzac
    to mieliby ich pewnie setki tysiecy dziennie, 99% o wartosci do 3$ :P

    --
    Pzdr