    From: Pawel <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Bluetooth: profile, atrybuty, charakterystyki
    Date: Tue, 22 Aug 2017 20:30:32 +0200

    W dniu 22.08.2017 o 12:06, Marek pisze:
    > Witajcie,
    >
    > znacie jakąś fajną stronę lub PDF nt bluetooth, na której będzie po
    > ludzku wytłumaczone, co to są
    > te profile, atrybuty, charakterystyki.

    Charakterystykę można porównać do rejestru procesora Taki rejestr może
    być "RW", "R","W". Czasem dostęp wymaga ustawienia czegoś w innym
    rejestrze, Identycznie jest dostępem do charakterystyk. Mają one też
    atrybuty typu "RW", "R", "W".
    Rejestr uP ma swoją nazwę symboliczną (odpowiednik UUID charakterystyki)
    i fizyczny adres (odpowiednik uchwytu charakterystyki).
    Nazwa symboliczna rejestru jest unikana w ramach danego układu
    peryferyjnego (UART, ADC, I2C ..) Podobnie jest UUID charakterystyki.
    Jest ona unikalna w ramach danego serwisu.

    Szczególnie interesuje mnie
    > przesyłanie danych z dongle'a
    > BLED112 na UART-owe porty RxD i TxD modułu BMD-300 (Nordick'a).

    W tym BMD-300 musisz mieć firmware realizujący taką funkcjonalność.
    Wydaje mi się, że te moduły sprzedawane są bez oprogramowania

    Paweł