    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Braknie prądu:(
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <pdvphc$ods$1@node1.news.atman.pl> <pe04vk$m9l$3@node2.news.atman.pl>
    <pe07qc$5ph$1@node1.news.atman.pl> <pe0pt1$mmh$2@node1.news.atman.pl>
    <pe15vh$3m9$1@node1.news.atman.pl> <pe27fd$4ej$1@node1.news.atman.pl>
    <5b052f6d$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <pe4oak$kla$1@node1.news.atman.pl> <162edrrl9gqy1$.dlg@myjk.org>
    <pe760c$90s$1@node2.news.atman.pl> <wfk5x4g2b1ps$.dlg@myjk.org>
    <pe9odh$jgg$1@node2.news.atman.pl> <hmwa7qz8q9rl$.dlg@myjk.org>
    <pec3e9$o2d$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sun, 27 May 2018 11:54:55 +0200

    Sat, 26 May 2018 18:53:25 +0200, Marek S

    > Opony (67dB) CAŁKOWICIE zagłuszają silnik w moim dieslu. Podczas
    > jednostajnej jazdy powiedzmy 30+ tylko ich szum słychać. To
    > najgłośniejszy element konstrukcji.

    W takim razie musisz być głuchy, bo ja ewidentnie słyszę różnicę pomiędzy
    jazdą pod napędem a jazdą na biegu jałowym. Wyłączać silnika w czasie jazdy
    nie próbowałem. I nadal

    > Sąsiad ma rocznego BMW 760 (chyba) - też diesla.

    Ale człowieku, piszesz o autach segmentu E+! To są limuzyny, gdzie nacisk
    na wyciszenie komory silnika oraz napędu jest priorytetem, nie wspomnę o
    tym, że to są ogromne silniki które mają inną kulturę pracy, podobnie jak w
    Audi A6/8. Cenę również mają znacznie wyższą niż porównywany doń Leaf.

    Jak dalej będziesz porównywać nieporównywalne, to do sensownych wniosków
    nie dojdziemy. Ja porównuję Mazdę 6, która plasując się w segmnecie D,
    kosztując tyle samo (albo i więcej) co taczka I-MiEV, jest GŁOŚNIEJSZA
    nawet na biegu spoczynkowym, o przyśpieszaniach/hamowaniach silnikiem nie
    wspomnę.

    I EOT z mojej strony.

    --
    Pozdor