-
Data: 2016-08-31 18:29:39
Temat: Re: CO2 w układzie chłodzenia
Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]na ** p.m.s ** Pablo Eldiablo pisze tak:
> Silnik pracuje normalnie, w płynie chłodzącym nie ma masła, olej
> wygląda normalnie, nic się nie zbiera pod korkiem, temperatura
> równo w połowie skali...
>
> Czy obecność dwutlenku węgla może być spowodowana resztkami oleju,
> które nie zostały dopłukane z kanalików i zakamarków układu po
> pierwszej awarii?
Raczej nie. Może masz przedmuch ale mikro.
> Czy jednak powinienem się przejmować i póki jeszcze nie walnęło
> konkretnie, rwać znowu głowicę?... :( Nie muszę chyba dodawać, że
> koszty są potężne, żeby to porządnie zrobić...
Ja bym jeszcze nie rwał. Co ja bym zrobił osobiscie na własne ryzyko.
Poobserwowałbym co się dzieje. Daleko nie wyjeżdzał z miasta.
Jeździłbym z włączonym nawiewem czy nie stygnie. Czy nie twardnieją
węże jak kamień. Czy nie przybywa oleju. Czy nie ubywa płynu. Czy płyn
nie opada a po zgaszeniu silnika nie podnosi się. Czy nie dymi na
biało. Czy nie stuka rano przy zapalaniu.
Małe majonezy na korku to ja z przymrużeniem oka traktuję bo zawsze
mam tam trochę a sytuacja sie nie pogarsza latami i auto jeździ.
Zmieniałem osobiście dwa razy uszczelkę (w benzynowym), nigdy nie
planowałem głowicy i było dobrze. W dieslu większe wymagania :/
Uszczelki używałem Elringa.
Możesz też przejechać się z manometrem tak jak to pokazują tutaj.
http://tinyurl.com/gubfj6a
--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.16 18:50 Zenek Kapelinder
- 31.08.16 19:37 Kaczin
- 31.08.16 19:57 TomN
- 31.08.16 21:07 Kaczin
- 01.09.16 21:30 t-1
- 01.09.16 21:41 Pablo Eldiablo
- 01.09.16 21:47 Pablo Eldiablo
- 01.09.16 22:25 Kaczin
- 03.09.16 22:25 Marek
- 04.09.16 00:44 Zenek Kapelinder
- 04.09.16 12:13 Pablo Eldiablo
- 04.09.16 12:14 Pablo Eldiablo
- 04.09.16 12:20 Pablo Eldiablo
- 04.09.16 14:26 Marek
- 04.09.16 14:45 Pawel \"O'Pajak\
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=