eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCO2 w układzie chłodzenia › Re: CO2 w układzie chłodzenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.61
    .MISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: CO2 w układzie chłodzenia
    From: PiteR <e...@f...pl>
    References: <6...@g...com>
    Date: Wed, 31 Aug 2016 18:29:39 +0200
    Organization: vw watercooled
    Message-ID: <X...@l...net>
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-141-93.olsztyn.mm.pl
    X-Trace: 1472660980 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15201 81.190.141.93:4396
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2515
    X-Received-Body-CRC: 1879827976
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587677
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** Pablo Eldiablo pisze tak:

    > Silnik pracuje normalnie, w płynie chłodzącym nie ma masła, olej
    > wygląda normalnie, nic się nie zbiera pod korkiem, temperatura
    > równo w połowie skali...
    >
    > Czy obecność dwutlenku węgla może być spowodowana resztkami oleju,
    > które nie zostały dopłukane z kanalików i zakamarków układu po
    > pierwszej awarii?

    Raczej nie. Może masz przedmuch ale mikro.


    > Czy jednak powinienem się przejmować i póki jeszcze nie walnęło
    > konkretnie, rwać znowu głowicę?... :( Nie muszę chyba dodawać, że
    > koszty są potężne, żeby to porządnie zrobić...

    Ja bym jeszcze nie rwał. Co ja bym zrobił osobiscie na własne ryzyko.
    Poobserwowałbym co się dzieje. Daleko nie wyjeżdzał z miasta.

    Jeździłbym z włączonym nawiewem czy nie stygnie. Czy nie twardnieją
    węże jak kamień. Czy nie przybywa oleju. Czy nie ubywa płynu. Czy płyn
    nie opada a po zgaszeniu silnika nie podnosi się. Czy nie dymi na
    biało. Czy nie stuka rano przy zapalaniu.

    Małe majonezy na korku to ja z przymrużeniem oka traktuję bo zawsze
    mam tam trochę a sytuacja sie nie pogarsza latami i auto jeździ.

    Zmieniałem osobiście dwa razy uszczelkę (w benzynowym), nigdy nie
    planowałem głowicy i było dobrze. W dieslu większe wymagania :/
    Uszczelki używałem Elringa.

    Możesz też przejechać się z manometrem tak jak to pokazują tutaj.

    http://tinyurl.com/gubfj6a

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: