  • Data: 2017-12-19 00:59:26
    Temat: Re: COLP - największa dysfunkcja voipa
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 18:07:59 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Przecież w sip nie ma czegoś takiego jak "przypisany nuner".

    Gdy dodzwaniam się na MSISDN chciałbym go znać.
    a jesli na voipa, to bulwa go nać - że tak poetycko powiem

    Dodatkowo, gdy odbieram połączenie, fajnie byłoby też znac dodatkowo choćby "last
    redirectora" - zeby wiedziec, kto mnie uszczesliwia przekierowaniami.
    Kiedys przy okazji zabawy jakimiś zagranicznymi voipami typu "spoof caller id"
    wuświetlił mi sie jakims cudem, oprocz (sfalszowanego) numeru inicjujacego takze last
    redirector - byc moze cos sie pochrzanilo. Ale nie udalo mi sie tego powtorzyc.