  • 101. Data: 2015-09-01 22:50:23
    Temat: Re: Chińskie podróbki samochodów
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To raczej importer powinien zamowic w odpowiedniej wersji klimatycznej.

  • 102. Data: 2015-09-01 23:19:49
    Temat: Re: Chinskie podróbki samochodów
    Od: <3...@...231949.invalid> (Tom N)

    Zenek Kapelinder w
    ups.com>:

    > .invalid w adreaie to od inwalidy umyslowego

    Tak, taka pułapka na bezmózgów twojego pokroju.

    --
    'Tom N'

  • 104. Data: 2015-09-01 23:46:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jasne, jak bylbym pierdolniety to tez bym twierdzil ze w wariatkowie odwiedzam
    znajomego.

  • 103. Data: 2015-09-01 23:46:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 105. Data: 2015-09-02 00:59:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    .invalid w adreaie to od inwalidy umyslowego masz?
    ---
    Od niewłaściwego adresu. Taki wymóg techniczny.

  • 106. Data: 2015-09-02 01:33:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pokoloruj drwala.

  • 107. Data: 2015-09-02 01:46:46
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Tak powiadasz? Przypomnę tylko, że sprawa dotyczy "skorumpowanej"
    > pieczątki w dowodzie rejestracyjnym wbijanej na... prywatnej stacji
    > diagnostycznej:P

    Ale to panstwo kaze mi udowadniac, ze mam sprawny samochod.
    Dawac lapowek nie umiem i nigdy nie dalem i na zadnej stacji nikt nie
    przymykal oka, jak cos bylo nie tak. No moze poza:
    - ta zarowka od migacza, to juz bardziej biala niz zolta, zmieni ja pan
    potem?
    - OK (i tak tez w domku zrobilem)

    > Reszta zagadnień korupcyjnych dotyczących sektora prywatnego też nie
    > jest wcale taka nie za twoje pieniądze, bo korumpuje się zwykle osoby
    > związane z zamówiniami publicznymi,

    Wiec problemem nie jest sektor prywatny, tylko publiczny.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 108. Data: 2015-09-02 05:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Fajnie macie - DC - zniżki 50% (max?) Accord 1.8 14 lat - 620PLN.

    Moze to za tego accorda? W sensie ze wysoka wypadkowosc bo to taki troche
    dresowóz młodziezowy :)))))

  • 109. Data: 2015-09-02 06:38:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-02 01:46, Pawel "O'Pajak" wrote:

> [...]
    > przymykal oka, jak cos bylo nie tak. No moze poza:
    > - ta zarowka od migacza, to juz bardziej biala niz zolta, zmieni ja pan

    Ja dla odmiany z zasady nie daję, nawet jak panowie policjanci
    sugerowali, że moge "zapłacić kartą". I zgadzam się z tobą akurat, że
    obecny system przglądów jako nieszczelny jest zdxiebko bez sensu.

    > Wiec problemem nie jest sektor prywatny, tylko publiczny.

    Taa. To co - dróg nie budować, samorządy zlikwidować i wybrać na prezie
    Kononowicza?

    Shrek.

  • 110. Data: 2015-09-02 06:40:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-02 05:00, Budzik wrote:

    > Moze to za tego accorda? W sensie ze wysoka wypadkowosc bo to taki troche
    > dresowóz młodziezowy :)))))

    Za dresowóz to raczej civic robi.

    Shrek.