    From: Piotr Rezmer <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Cichy i wydajny komputer
    Date: Sat, 19 Apr 2014 20:52:33 +0200

    maX pisze:

    > W praktyce desktop za tą samą kasę co notebook będzie i szybszy i cichszy.

    Jakieś wskazania w którą stronę pójść (tzn. gotowy dell, HP - wolałbym
    nie) czy też jak zwykle składać coś samemu? Przyznam się że kiedyś byłem
    zaskoczony "cichością" pracy minitower'ów Fujitstu Siemens. Gdyby nie
    dioda power to trudno byłoby się zorientować czy maszyna jest włączona.
    W konstrukcji był tylko jeden wentylator z tunelem. Chłodził on zarówno
    CPU jak i zasilacz.
    Nie wiem czy da się samemu skompletować taką sprytną konstrukcję.
    Podejrzewam że komputer złożony z pojedynczych klocków nie będzie
    wykazywał takich "synergii" wentylatorowych. Ale może się mylę, ostatni
    PC składałem chyba z 10 lat temu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr