-
Data: 2016-02-11 00:21:32
Temat: Re: Cięcie kabli
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:56bbb90a$0$688$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2016-02-10 o 22:53, J.F. pisze:
>> Ale niezasilana centrala chyba jednak cos tam niepozadanego wnosi
>> na
>> linie ?
>Pomijając jakieś sytuacje awaryjne, to raczej nie, odłączone
>zasilanie, to wysoka impedancja na stykach i nowa centrala tego nie
>widzi.
Linia w spoczynku zasilanie pradem stalym jednak ma podpiete.
Po wylaczeniu centrali zasilania oczywiscie nie ma, ale czy impedancja
az tak wysoka ?
>> Bo gdyby nie wnosila, to mozna by nowa rownie szybko cala
>> wlaczyc...
>A to już nie takie proste. Jak nowa centrala jest typu mechanicznego
>to włącza i wyłącza się praktycznie jak żarówka.
>Elektroniczna to już nie staruje tak szybko, może to zająć nawet
>kilka minut do włączenia zasilania do podania sygnału pierwszym
>abonentom. Tam są sekcje, moduły, podzespoły wszystko się testuje,
>ładuje się system i baza danych. To jednak trwa.
No, w USA moze nie, ale wydaje mi sie, ze kilka minut jest
akceptowalne.
>Dlatego przełączenie przygotowuje się odpowiednio wcześniej.
>Stawia się nową centralę, potem się ją okablowuje, po okablowaniu a
>czasem równolegle robi się testy sprzętu, wgrywa bazy danych, testuje
>się dalej i jak producent/wykonawca stwierdzi, że jest gotów, to robi
>się przełączenie. Tylko, że to wszytko trwa od kilku dni do kilku
>tygodni, w zależności od wielkości centrali.
Ale teoretycznie biorac, zgodnie z tym co piszesz, to mozna by
konfiguracje nowej przygotowac przed przylaczeniem linii abonenckich.
Potem centrale wylaczyc, okablowanie abonenckie spokojnie wykonac, a
potem pstryk stara centrale, pstryk nowa, pare minut bootowania i
telefony znow dziajala.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.16 00:39 nadir
- 11.02.16 01:38 nadir
- 11.02.16 02:58 J.F.
- 11.02.16 02:49 J.F.
- 11.02.16 12:38 Jarosław Sokołowski
- 11.02.16 13:14 nadir
- 11.02.16 13:44 Jarosław Sokołowski
- 11.02.16 13:46 nadir
- 11.02.16 13:49 Jarosław Sokołowski
- 11.02.16 14:18 nadir
- 12.02.16 10:20 Marek
- 12.02.16 10:35 Adam
- 12.02.16 10:51 Jarosław Sokołowski
- 12.02.16 12:36 J.F.
- 12.02.16 18:35 Piotr C.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
- Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
- AB=45 - co to?
- Szok! Działający automat telefoniczny!
- Modemy sprzętowe PSTN i ISDN Microcom - czy ma to jakąś wartość
- Ciekawe numery 2023
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=