eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCięcie kabli › Re: Cięcie kabli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feed.xsnews.nl!fbe002.ams.xsnews.nl!peer03
    .fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
    l!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <2...@m...com.delete.pl>
    <56bb23e0$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <56bb7da9$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <56bbaf5f$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <56bbb146$0$22825$65785112@news.neostrada.pl>
    <56bbb90a$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <56bbb90a$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Cięcie kabli
    Date: Thu, 11 Feb 2016 00:21:32 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 42
    Message-ID: <56bbc601$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.212.29
    X-Trace: 1455146497 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 647 83.7.212.29:65111
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3112
    X-Received-Body-CRC: 3553553160
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:238804
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:56bbb90a$0$688$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2016-02-10 o 22:53, J.F. pisze:
    >> Ale niezasilana centrala chyba jednak cos tam niepozadanego wnosi
    >> na
    >> linie ?

    >Pomijając jakieś sytuacje awaryjne, to raczej nie, odłączone
    >zasilanie, to wysoka impedancja na stykach i nowa centrala tego nie
    >widzi.

    Linia w spoczynku zasilanie pradem stalym jednak ma podpiete.
    Po wylaczeniu centrali zasilania oczywiscie nie ma, ale czy impedancja
    az tak wysoka ?

    >> Bo gdyby nie wnosila, to mozna by nowa rownie szybko cala
    >> wlaczyc...
    >A to już nie takie proste. Jak nowa centrala jest typu mechanicznego
    >to włącza i wyłącza się praktycznie jak żarówka.
    >Elektroniczna to już nie staruje tak szybko, może to zająć nawet
    >kilka minut do włączenia zasilania do podania sygnału pierwszym
    >abonentom. Tam są sekcje, moduły, podzespoły wszystko się testuje,
    >ładuje się system i baza danych. To jednak trwa.

    No, w USA moze nie, ale wydaje mi sie, ze kilka minut jest
    akceptowalne.

    >Dlatego przełączenie przygotowuje się odpowiednio wcześniej.
    >Stawia się nową centralę, potem się ją okablowuje, po okablowaniu a
    >czasem równolegle robi się testy sprzętu, wgrywa bazy danych, testuje
    >się dalej i jak producent/wykonawca stwierdzi, że jest gotów, to robi
    >się przełączenie. Tylko, że to wszytko trwa od kilku dni do kilku
    >tygodni, w zależności od wielkości centrali.

    Ale teoretycznie biorac, zgodnie z tym co piszesz, to mozna by
    konfiguracje nowej przygotowac przed przylaczeniem linii abonenckich.
    Potem centrale wylaczyc, okablowanie abonenckie spokojnie wykonac, a
    potem pstryk stara centrale, pstryk nowa, pare minut bootowania i
    telefony znow dziajala.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: