  • 21. Data: 2004-12-23 19:07:31
    Temat: Re: Co się dzieje z THC.NET.PL
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Thu, 23 Dec 2004 13:35:04 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    > No ale ja to - jak już napisałem - jestem pojebany i wcale mnie to nie
    > śmieszy.

    Walduś! Do świąt jeszcze chwilka, a Ty już ludzkim głosem, no
    no... ;>

    r.
    _____________
    robert rędziak K11 jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    tu kieruj swój spam (tylko spam): f...@s...plukwa.net

  • 22. Data: 2004-12-23 22:34:28
    Temat: Re: Co si? dzieje z THC.NET.PL
    Od: Noose <noose_no_spam@thc._no_spam_.net.pl>

    Użytkownik Zbigniew Sikora napisał:
> [...]
    > klientom mówiecie: adios muchachos. Moze to i jest wlasciwy model biznesowy,
    > bo tego typu firm pojawilo sie ostatnimi czasy sporo, ale nie dorabiajcie do
    > tego ideologii. Zaleta tego rozwiazania jest po prostu cena. Wada jest to,
    > ze wszystko poza systemem operacyjnym Waszego serwera jest poza Wasza
    > kontrola. Wiec kiedy dzwonia z Yahoo, ze siejecie spamem, to NOC odlacza Was
    > od sieci, nie zadajac sobie trudu wyjasnienia sprawy, bo tak stanowi umowa.
    > To takie moje 0,03 PLN odnosnie tematu taniego hostingu, tanich lacz i

    Witam ponownie.
    100% pieniedzy jest wkladane w sprzet.... Chodzi dokladnie o to, ze
    placimy ten miesieczny abonament, i odkladamy reszte na nastepny miesiac
    ( w razie gorszego miesiaca ). Gdy uzbiera sie odpowiednia suma i
    dochody tez beda odpowiednie, przenosimy serwer na mocniejsza maszyne (
    normalne chyba ). Nie mozemy niestety na razie sobie pozwolic na
    kolokacje wlasnego serwera, poniewaz nie mamy tyle pieniedzy by kupic
    sprzet taki jakbysmy chcieli dac do serwerowni...
    Jezeli chcielibysmy sie zwinac z pieniedzmi nie zakladalibysmy sobie
    firmy, tak jak to zrobil Pan mas... (kto sie orientuje, ten wie, nichce
    nikomu anty reklamy zrobic), nie mowie, ze prowadzi On hosting po to by
    ktoregos dnia zniknac, tylko mowie, ze prowadzi hosting a nie ma
    firmy... Nie po to placimy ZUS, podatek itp.... Nie po to mimo takich
    problemow ciagniemy dalej dzialanosc.... Moglismy zrobic tak jak co
    poniektorzy mysleli, ze robilismy.... Zwinac sie z pieniedzmi...
    Niedlugo mamy nadzieje, ze firma sie na tyle rozwinie, ze bedziemy
    mieli mozliwosc kolokacji wlasnego serwera, a w przyszlosci moze i
    zalozenie wlasnej serwerowni.... tylko nie wiem czy z tymi cenami....

    Pozdrawiam i zycze wszystkim wesolych swiat. (to byla jedyna odpowiedz
    na ktora warto bylo odpisac... zawsze mi sie wydawalo, ze grupy sa na
    wyzszym poziomie.... ale pomyllilem sie niestety :(...)

  • 23. Data: 2004-12-23 22:35:04
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 8 Noose wrote:

    > Niestety mielismy duze problemy z serwerownia.... Jeden z uzytkownikow
    > wyslal w ciagu 10 min okolo miliona maili w caly swiat... Yahoo dzwonilo
    > do serwerowni i niestety stalo sie jak sie stalo (zostalismy odcieci od
    > internetu)....

    Mam prośbę. Zanim zaczniesz ponownie tak nas kłamać, po prostu się
    doucz! Masz braki już na poziomie matematyki SZKOŁY PODSTAWOWEJ!!!

    1.000.000 / 10 * 60 = ~1667 przesłek/sek.

    Zacznij może rowy kopać, a nie administrować czymś o czym nie masz
    bladego pojęcia!

    --
    Nuta - (Adres jest spam-trapem. Odpisując usuń 'da' z mojego adresu)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.6.0, OE-QuoteFix,

  • 24. Data: 2004-12-24 10:11:25
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 23 grudzień 2004 roku,
    kiedy to Noose posłał(a) w świat wiadomość

    > Pozdrawiam i zycze wszystkim wesolych swiat. (to byla jedyna odpowiedz
    > na ktora warto bylo odpisac... zawsze mi sie wydawalo, ze grupy sa na
    > wyzszym poziomie.... ale pomyllilem sie niestety :(...)

    Z poziomem grup jest jak z poziomem hostingu.
    Człowiek też myśli, że jest wysoki, a tu dryń-dryń! - Yahoo dzwoni do
    serwerowni. I pewnego ranka nie ma internetu i teleranka.

    Ale to wszystko przez żenująco niski grup dyskusyjnych.
    Tej bandzie (poza jednym wyjątkiem) nie warto odpisywać.
    Kiedy się dorobimy i wstawimy do szafy własny serwer to nam nawet Yahoo nie
    podskoczy.

    Kochamy ten profesjonalizm osiedlówkowo-taniohostingowy.
    W jednym i drugim przypadku jakiś telefon albo ktoś wyciągnie kabelek i nie
    ma internetu przez kilka dni.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 25. Data: 2004-12-24 14:26:59
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Mr.FX wrote:
    > [...]
    >
    > Jasne, tylko mnie sie wydaje, ze dobry hosting posiada
    > mechanizmy zapobiegajace wysylaniu spamu, a drogi
    > hosting rózni sie tym od taniego, ze jak Yahoo zadzwoni,
    > bo costam im sie nie podoba, to sie im mówi, ze sprawa
    > zostanie wyjasniona a nie odlacza serwer - bo pieniadze
    > nie sa wkladane do kieszeni, tylko na rozwój wlasnej
    > serwerowni i lacz z BGP...

    Ot wlasnie tylko ze ta serwerwnia stoi w stanach i nie maja na nia
    zadnego wplywu ;)
    A pozatym bardzo mnie zastanawia fakt ze Yahoo dzwonilo do ich
    serwerowni ;) Smiesznie to wyglada

  • 26. Data: 2004-12-24 14:29:51
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Zbigniew Sikora wrote:
> [...]
    > umowa. To takie moje 0,03 PLN odnosnie tematu taniego hostingu,
    > tanich lacz i ogólnie magii niskich cen.

    Idealnie powiedziane !

  • 27. Data: 2004-12-24 14:36:36
    Temat: Re: Co siĂŞ dzieje z THC.NET.PL
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Noose wrote:

> [...]
    > ze bedziemy mieli mozliwosc kolokacji wlasnego serwera, a w
    > przyszlosci moze i zalozenie wlasnej serwerowni.... tylko nie wiem

    Zapomniales dodac ze jeszcze nabijacie kiese amerykanom. Potem jak
    interes nie wypali to bedziecie latac po drogich firmach hostingowych i
    prosic o prace ale nie za 500 zl tylko za 5000.

    Powiem Wam szczeze ze pieprzycie caly rynek internetowy. Rozumiem niskie
    ceny dla osob prywatnych, dla artystow i innych. Ale firmy robiace kase
    i placace 50 zl za hosting to smieszne. Oczywiscie to wszystko dzieki
    Wam super providerom do ktorych "serwerowni" dzwoni Yahoo.

  • 28. Data: 2004-12-24 14:41:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Dec 2004 16:14:30 +0100, Radoslaw P. napisał(a):

    > A po co ma rozsyłać w 50 minut skoro nie musi? Po za tym 50 minut to strasznie
    > późno :] No i trzeba pisać specjalny soft pod widzimisię admina.

    Dokładnie po to, żeby się rozesłało 500 maili newslettera a nie rozesłało
    50 tysięcy spamu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 29. Data: 2004-12-24 14:45:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 24 Dec 2004 15:36:36 +0100, Jaroslaw Druzbinski napisał(a):

> [...]
    > i placace 50 zl za hosting to smieszne. Oczywiscie to wszystko dzieki
    > Wam super providerom do ktorych "serwerowni" dzwoni Yahoo.

    Aha.. lepszy polski hosting na którym nic nie ma, a admini ledwo co chcą
    dupę ruszyć, za 900 zł rocznie niż amerykański hosting za $30 rocznie,
    gdzie jest wszystko a obsługa jest w kilkadziesiąt minut?

    Skąd ja znam tą argumentację... "to jest gówniany hosting, ale nasz,
    polski, na miarę naszych możliwości"

    PS. odnoszę się do zacytowanego zdania i hostingu który znam. Nie odnoszę
    się to THC.cośtam.

  • 30. Data: 2004-12-24 20:52:25
    Temat: Re: Co sie dzieje z THC.NET.PL
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Kochamy ten profesjonalizm osiedlówkowo-taniohostingowy.
    > W jednym i drugim przypadku jakiś telefon albo ktoś wyciągnie kabelek
    > i nie ma internetu przez kilka dni.

    moze to troche OT ale:

    - nie od razu Rzym zbudowano ...
    - ty jestes nieskazitelny ? nigdy bledu nie zrobiles ? wszedzie jestes na
    czas ?
    - nic mnie z THC nie laczy, drazni mnie tylko taki styl pisania pt. "ja juz
    wszystko wiem i widzialem"

    Moze przemysl to co napisales ... pamietasz co bylo z supermedia ? zadzwon
    do nich i zwyzywaj od osiedlowek .. (tak na marginesie ... w innym poscie
    przyznajesz ze "osiedlowki" maja istotna role na rynku ... cos za dziwna
    zmiana ...)

    Zycze wszystkim wesolych swiat i mniej nerwow ...

    --
    Adam Paluch