    From: t-1 <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cofanie licznika
    Date: Sat, 18 Jan 2020 21:40:06 +0100
    <X...@1...0.0.1>
    <0...@g...com>

    W dniu 2020-01-18 o 21:21, Kris pisze:
    > Uważasz się za nieprzeciętnego obywatela?
    > Ty zrozumiałeś, zrozumie przeciętny obywatel.

    Prawie każdy przeciętny obywatel to jak widać zrozumie.
    Nieprzeciętny natomiast nie uzna tego za głupotę a poszuka także
    ukrytych przyczyn wprowadzenia przepisu.
    Jest prawdopodobne, ze posiadanie przez Fiskusa bazy danych stanów
    liczników samochodów, pozwoli jeszcze bardziej kontrolować rynek
    paliwowy. Czy nie ma przemytu benzyny, czy olej opałowy nie jest wlewany
    do baków itp. Oczywiście chodzi o poziom statystyki. Następnym krokiem
    zwiększania kontroli będzie obowiązek podawania stanu licznika na stacji
    benzynowej przy tankowaniu. Obym się mylił.