  • 41. Data: 2011-11-30 21:29:44
    Temat: Re: Commodore 64
    Od: sumar <s...@o...eu>

    RadoslawF:

    > Powiedz kogo tak naprawdę obchodzi czy komputer bierze 30,
    > 100 czy 200W ?

    Ciekawe, że w dyskusji na temat poboru mocy przez komputer nikt nie wspomniał
    o zasilaniu awaryjnym. Ja niedawno zmieniłem komputer z blaszaka, który UPS
    podtrzymywał tylko 5 minut, na Atoma, którego podczas ostatniej awarii prądu
    używałem razem z monitorem i wieżą stereo (oglądałem film) i wytrzymał ponad
    pół godziny (potem prąd już wrócił), ale napięcie na akumulatorach w UPS-ie
    nie spadło jeszcze poniżej 12V, także myślę, że potrzymałoby jeszcze dużo dłużej.
    I dla mnie to jest jedyny sens posiadania energooszczędnych urządzeń - żeby
    można było je jak najdłużej zasilać awaryjnie w przypadku braku napięcia w sieci
    energetycznej.

  • 42. Data: 2011-11-30 21:38:36
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-11-30 22:29, sumar wrote:
> [...]
    > można było je jak najdłużej zasilać awaryjnie w przypadku braku napięcia w sieci

    IMHO powodów posiadania urządzen <1kW jest sporo, nie dostrzegają tego
    jednak osoby, za których rodzice płacą rachunki za prąd ;)

  • 43. Data: 2011-12-01 09:51:08
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Użytkownik " Gil" ...
    > Sam użytkuje od roku Zotaca Zboxa (nettop) dwurdzeniowy Atom 1,66 +
    > grafika
    > ION2. Wydajnosc w Vista 4.3.
    [...ciach...]
    > Jak ktos nie gra to nic innego nie jest potrzebne.

    Nie gram.
    Potrzebuje sprzet do virtualek..
    Nada sie ???

    --
    T.F.

  • 44. Data: 2011-12-01 10:13:16
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-12-01 10:51, T.F. wrote:
    > U?ytkownik " Gil" ...
    > [...ciach...]
    >
    > Nie gram.
    > Potrzebuje sprzet do virtualek..
    > Nada sie ???

    Atom do wirtualek to raczej kiepski, bardzo kiepski pomysl.
    Jezeli juz to wzialbym jakiegos szybkiego 4 rdzeniowca - np i5-2500.

  • 45. Data: 2011-12-01 13:18:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-12-01 10:51, Użytkownik T.F. napisał:
    > Użytkownik " Gil" ...
    > [...ciach...]
    >
    > Nie gram.
    > Potrzebuje sprzet do virtualek..
    > Nada sie ???

    Teoretycznie tak, w praktyce trzymał bym się od tego z daleka.
    Do virtualek przydatny bywa szybki dysk i sporo RAMu, brak
    i jednego i drugiego.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2011-12-01 13:20:24
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    >Teoretycznie tak, w praktyce trzymał bym się od tego z daleka.
    >Do virtualek przydatny bywa szybki dysk i sporo RAMu, brak
    >i jednego i drugiego.

    Szybki dysk zamienilbym na procesor.

  • 47. Data: 2011-12-01 13:51:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-12-01 14:20, Użytkownik I.Tichy napisał:

    > Szybki dysk zamienilbym na procesor.

    No co ty, w testach wychodzi lepiej niż celeron 1HGz czyli
    powinien wszystkim wystarczyć. :-)

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2011-12-01 13:52:39
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    >No co ty, w testach wychodzi lepiej niż celeron 1HGz czyli
    >powinien wszystkim wystarczyć. :-)

    Po co ci szybki dysk do wirtualizacji?

  • 49. Data: 2011-12-01 15:10:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-12-01 14:52, Użytkownik I.Tichy napisał:

    > Po co ci szybki dysk do wirtualizacji?

    Coby jej nie zwalniać.
    Tak wiem, każdemu powinien wystarczyć stary i wolny.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2011-12-01 15:32:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "sumar" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > można było je jak najdłużej zasilać awaryjnie w przypadku braku napięcia w

    UPS służy do czego innego, niż do dalszej bez napięciowej pracy.