  • Data: 2019-10-01 19:29:50
    Temat: Re: Coś dla wrażliwych na fale em
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qn020i$bk4$...@g...aioe.org...
    J.F. wrote:

    >I dalej będzie przychodzić. :-)

    No to juz trzecia autoryzacja ... wiec po co przeplacac :-)

    >Złamać się tego w praktycznym rozumieniu nie da. Sklonować też nie.
    >No chyba, że zadarłeś z NSA, ale wtedy to i tak jest najmniejszy z
    >Twoich problemów. :-)

    Albo producent popelnil jakis blad i sie zlamie latwo.

    >Hasła w LastPass możesz (i powinieneś) mieć losowe i unikatowe dla
    >każdego portalu/serwisu. Nawet ja nie znam swoich. :-)

    Ale stale są ?
    To raz ktos podejrzy/podslucha i bedzie znal.

    >Musi istnieć jakiś sposób komunikacji z klientem, choćby
    >celem potwierdzenia, że to on zmienia hasło. Czy akurat ma to być
    >e-mail -- a czemu nie, jeden pies.

    A moze sms ?
    Bo uznac e-mail za bezpieczny ... moze po dobezpieczeniu PGP...

    >I widzi babcia. :-)

    >Na początku musisz sobie stworzyć model zagrożenia, przed którym się

    Wszystkie :-)

> [...]
    >(High Value Target), to nikt raczej nie będzie się bawił w atak na
    >Twoją infrastrukturę. W zależności od źródeł, 80-85% skutecznych
    >ataków
    >jest na białko. Podstawi Ci się cycatą blondynę or compatible i
    >podbijesz statystykę. W wersji soft pewnego słonecznego dnia
    >znajdziesz
    >na chodniku ładny pendrive i pobiegniesz sprawdzić, co na nim jest...
    >:-)

    >Ale na dzieciarnię z nadmiarem wolnego czasu to spokojnie wystarczy.
    >Oni chcą tysiąca *dowolnych* kont, a nie Ciebie.

    Ale potem ta dzieciarnia idzie do pracy i pracuje u bogatego szefa.
    Albo np w klubie fitness..

    J.