    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czułośc odbiorników telefonów komórkowych
    Date: Sun, 22 Jul 2018 13:31:09 +0200

    W dniu 22.07.2018 o 11:00, universis pisze:
    > Mam 4 komórki - 3x samsung i 1 Alcatel. Ostatnio się przeprowadziłem i tutaj jest
    słabo trochę z sygnałem sieci komórkowych. Samsungi - nie mają zasięgu w ogóle, albo
    sporadycznie jest jedna kreska, a "gupi" Alcatel OneTouch Pixi 3(3.5) ma 3 kreski z
    czterech możliwych - wszystkie próby przeprowadziłem z tą samą kartą SIM i w tym
    samym miejscu w domu. Więc zanim kupię jakiś telefon to chciałbym zwiedzić choćby
    jedną stronę www która ujmuje czułość odbiorników komórek. Napiszcie proszę jak ktoś
    zna taką stronę - proszę o adres w internecie.

    1. lokalizacja. względem nadajników. jakie zakresy, w jakiej odległości
    2. jaki masz program lub system pomiarowy. bo o "kreskach" zasięgu to
    możesz z babcią rozmawiać
    3. na jakim paśmie robisz "badania"? Na różnych?
    4. Podczas porównywania zasięgu, w jaki sposób sprawdzasz czy wszystkie
    telefony są połączone z tym samym btsem?
    5. A czyja karta sim? Może playa+roaming włączony tylko w jednym telefonie?

    To co napisałeś, to takie marudzenie na politykę albo pogodę. Narobiłeś
    się jak stolarz który wbija gwoździe śrubokrętem.

    ToMasz