    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czułośc odbiorników telefonów komórkowych
    Date: Sun, 22 Jul 2018 19:17:05 +0200

    W dniu 22.07.2018 o 18:01, Trybun pisze:

    > Jeszcze mi się nie zdarzyło aby ręczne ustawianie było skuteczniejsza
    > opcją. Zresztą na 3/4g to i tak się przełącza dopiero gdy dostanie
    > mocniejszy sygnał. Tzn gdy już jestem w mieście, bądź jego pobliżu.

    skrytykowałem wypowiedź nietechniczną na forum technicznym
    napisałem co trzeba sprawdzić
    napisałem dlaczego

    wy piszecie ze to bez sensu.
    nie panowie. niezależnie czy ja mam racje, czy Wy macie racje, bez sensu
    jest NIE skorzystać z darmowej porady

    telefony nigdy nie wybierają najsilniejszego sygnału. nigdy. Bo
    większość działała by na g2, a tam internet w zasadzie nie działa.
    telefon może przypadkowo wybrać optymalne ustawienia. bo nie wie że w
    sąsiednim pokoju opytmalne są inne. wiec dla tego właśnie są ustawienia
    ręczne.

    jeszcze jedna wskazówka. można położyć wszystkie telefony obok siebie
    bez karty sim i zobaczyć jaki jest sygnał sieci umożliwiający wykonanie
    połączenia alarmowego. ale ten test jest taki sobie. lepszy niż żaden.

    ToMasz