    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Czy czyste plyty CD / DVD sie starzeja ?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: 20 Nov 2018 08:08:50 GMT

    On Tue, 20 Nov 2018 00:45:37 +0100, Adam wrote:

    > Nas pewno kopia przyrostowa, a nie różnicowa?
    >
    > Mając przyrostową i potrzebując coś odtworzyć można się pochlastać ;)

    Widocznie korzystałeś z jakiejś lichej implementacji :)

    Rdiff-backup radzi sobie doskonale. Zdarza mi się przywracać czasem
    pojedyncze pliki z różnych okresów i wszystko dzieje się błyskawicznie.
    Przy czym rdiff-backup sprytnie trzyma kopię przyrostową w kolejności
    odwrotnej do chronologicznej, dzięki czemu przywrócenie ostatniej wersji
    nie kosztuje w ogóle nic.

    Mateusz