  • Data: 2018-11-20 13:11:49
    Temat: Re: Czy czyste plyty CD / DVD sie starzeja ?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Nov 2018 13:02:20 +0100, Adam wrote:
    > Nie chodzi o implementację, a o zasadę działania.

    Wszystko się zgadza, ja postuluję jednak, że jeśli masz zauważalne
    problemy wydajnościowe z backupem przyrostowym, to coś jest ostro nie
    tak. Implementacja, sprzęt, albo jakaś ponadprzeciętna ilość danych. Przy
    domowych zastosowaniach (bo o tych mowa) i obecnym sprzęcie, czy backup
    będzie przyrostowy czy różnicowy nie ma znaczenia, i ten i ten powinien
    działać błyskawicznie.

    > Na kopiach NAS-owych bądź chmurowych to nie ma większego znaczenia
    > (oprócz niemożności odzysku przy uszkodzonej którejkolwiek z kopii
    > różnicowych), natomiast miało to duże znaczenie w czasach tasiemek czy
    > różnych napędów typu ZIP, MO, itp.

    Było od razu pisać że miałeś na myśli technologię sprzed 30 lat :)
    Wtedy faktycznie, każdy dodatkowy ruch głowicą był bolesny.

    Mateusz