eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy do tej wieży da się dodać jakiś segment z wtyczką USB co by dało radę podpiąć pendraka ?. › Re: Czy do tej wieży da się dodać jakiś segment z wtyczką USB co by dało radę podpiąć pendraka ?.
    From: Czarek <c...@n...fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy do tej wieży da się dodać jakiś segment z wtyczką USB co by
    dało radę podpiąć pendraka ?.
    Date: Sun, 18 Sep 2016 20:33:43 +0200

    W dniu 18.09.2016 o 20:24, Endriu pisze:
    > Jak w temacie. Czy do tej wieży
    > http://img4.sprzedajemy.pl/540x405_wieza-technics-ma
    sh-732259.jpg da się
    > jakoś dopiąć jakiś segment który obsługiwałby USB ?. Mam w okolicy dwie
    > takie wieże całkowicie sprawne i zastanaiwam się czy da się coś z tym
    > zrobić żeby można było czytać piosenki z pendraka ?.

    Kup jakiś tani odtwarzacz mp3 i jego wyjście słuchawkowe podłącz z
    wejściem np. AUX wieży.

    PS. 1. od kiedy się stosuje .? w zdaniu oraz spację przed znakiem
    kończącym zdanie?
    2. "jak w temacie" - najbardziej kretyński sposób zaczynania postu.
    3. delimiter to "-- " u ciebie zabrakło spacji.

    --
    Czarek