  • Data: 2019-04-06 18:42:43
    Temat: Re: Czy istnieje możliwość fotografowania rzeczywistości?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 06 Apr 2019 00:41:40 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Oczywiście. Przecież napisałem że monitory mają za małą dynamikę,
    > z korekcją gamma lub bez, i z HDR lub bez.
    > A tak swoją drogą, to nie słyszałem o 14-bitowym monitorze, chociaż
    > oczywiście nie oznacza to, że taki nie istnieje. Nie słyszałem także
    > o 14-bitowej (3 * 14 bitów) karcie graficznej.

    Bo tam jeszcze szybko musi byc, to sie sprawa komplikuje :-)

    I jak widac - te 8 bit jest niemal wystarczajace, bo i tak oku trudno
    odroznic sasiednie jasnosci.
    Tylko jeszcze trzeba zadbac o odpowiednia nieliniowa ch-ke.

    A swoja droga - jak oni to zrobili na monitorach LCD, wydaje sie, ze
    jasnosc takiego pixela sie wrednie reguluje, szczegolnie jak jeszcze
    ma byc precyzyjnie ... daje sie te ciekle krysztaly jakos analogowo
    ustawiac, czy to jakos czasowo ?

    J.