  • Data: 2019-11-08 01:16:34
    Temat: Re: Czy jest sens i9 ?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Grosze? Może masz na myśli Movie Studio?
    > U mnie pod FX-8350 chodzi w miarę stabilnie wyłączie w wirtualnej
    > maszynie.

    No może z tymi groszami nieco przesadziłem, ale za 100 USD co pewien
    czas na Humble Bundle pojawia się pakiet programów w nienajnowszych
    wersjach, łącznie z Vegas Pro Edit - kiedy kupowałem rok temu, była to
    wersja 15 (wtedy najnowsza była 16).

    Cały pakiet zawierał, poza Vegas Pro Edit, Vegas DVD Architect, Sound
    Forge Audio Studio 12, nie wiedzieć czemu jeszcze Vegas Movie Studio 15
    i jeszcze kilka mało przydatnych programów.

    U mnie Vegas chodzi na komputerach na Intelach.