  • Data: 2019-11-09 15:31:59
    Temat: Re: Czy jest sens i9 ?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 100USD to faktycznie rozsądna cena za standardowe Vegas, ale tak
    > zasadniczo to co takiego z wersji "pro" wykorzystujesz czego nie ma
    > Movie Studio?

    A właściwie nie wiem. Wiele lat temu szukałem zamiany do Ulead Media
    Studio Pro, który nie chciał działać na W7, i obejrzałem ówczesną wersję
    Movie Studio i coś mi się nie spodobało. Już nie pamiętam, czy
    ograniczona liczba ścieżek na timeline... Głowy nie dam. Potem na jakiś
    czas zarzuciłem obróbkę wideo. Kiedy Na HB znalazłem ofertę za 100 USD
    za Pro, szczerze mówiąc nawet nie zastanawiałem się, czy sprawdzić
    aktualną amatorską wersję. Teraz sprawdzę, skoro i tak mam licencję.

    > Niestety, nie znalazłem nic w podobnej cenie co umożliwia
    > przetwarzanie filmów 3D i jest to główny powód, dla którego cały czas w
    > tym grzebię.

    O, a to ciekawe, napisz coś więcej. Zajmuję się fotografią trójwymiarową
    (z wyświetlaniem na projektorze i aktywnymi okularami 3D), co do filmów
    - na razie tylko zastanawiam się jak do tego się zabrać, ale nie wiem
    jeszcze, jak to rozwiązać sprzętowo, wszak jestem tylko amatorem, więc
    raczej nie mam nieograniczonego budżetu. Czy złożyć coś dedykowanego,
    np. na dwóch aparatach fotograficznych czy kamerkach sportowych (ale te
    mają na mój gust zbyt szeroki kąt i są kiepskie przy słabym
    oświetleniu), czy zdobyć coś dedykowanego. Fujifilm 3D W3 okazał się
    chłamem jeżeli chodzi zarówno o zdjęcia, jak i wideo. Stare dedykowane
    amatorskie kamery wideo (np. Sony HDR-TD30V) mają chyba za wąską bazę.

    > Przy okazji, masz jakieś doświadczenia z DaVinci Resolve i innych z
    > Blackmagic Design??

    Niestety nie mam.