    From: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy monitor moze byc zbyt duzy ?
    Date: Fri, 20 Mar 2009 22:33:31 +0100

    GLaF pisze:

    > Myślę, że przytoczona przeze mnie konfiguracja pod względem ciszy w
    > zupełności zadowoli ponad 95% oglądających filmy na komputerze.

    OK, ale argument ilościowy jest taki sobie, bo z tych oglądających
    filmy na komputerze z 70% ogląda również
    yyyy-zzzz-CAM-korean_hardsub_nic_nie_widac_ale_3_mie
    siace_przed_premiera.rmvb
    ;)

    Dobrych filmów kręci się teraz na tyle mało, że IMHO szkoda psuć sobie
    przyjemność oglądając je na komputerze.

    > Możesz podać jaki masz zasilacz, dyski i wentylatory i na ile rpm
    > puszczone? Też jestem cichofilem i zbieram opinie o cichym sprzęcie.

    Nie nic specjalnie cichego. Zresztą "zbieranina" upgrade 3 kolejnych
    HDD i CPU/GPU chłodzonych do obliczeń rozproszonych nie mogą być
    specjalnie ciche. Inna sprawa, że nie lubię oglądania filmów z komputera
    nawet na wyciszonych zestawach - poza trailerami 1080p (do przeżycia, bo
    to 2-3 min, a nie siedzenie 1,5-2,5h w niewygodnej do oglądania pozycji)
    nawet nie pamiętam kiedy coś ostatnio w ten sposób oglądałem.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938