eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy to jest coś warte ? prądowa przystawka cęgowa CP-10 80A AC/DC › Re: Czy to jest coś warte ? prądowa przystawka cęgowa CP-10 80A AC/DC
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy to jest coś warte ? prądowa przystawka cęgowa CP-10 80A AC/DC
    Date: Wed, 22 Feb 2017 18:15:19 +0100

    W dniu 2017-02-22 o 18:01, Szumek pisze:
    > Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > zapomniałem link do przypadkowej aukcji
    > http://allegro.pl/80a-ac-dc-cegowa-przystawka-pradow
    a-cp-10-cem-i6659877440.html

    > od razu się zapytam o coś w rodzaju sondy różnicowej home made, oczywiście
    > bo
    > fabryczne ceny sa dla mnie za wysokie
    > pozdrawiam

    Wg mnie bez sensu, na znanym portalu aukcyjnym wrzucasz hasło
    "Przekładnik prądowy LEM" i wybierasz np 50A LA55-P
    w nocie masz zakres DC-200khz, jedyna wada że potrzebuje symetryczne
    zasilanie +-15V no i trzeba przewód przewlec, ale cena 35-55zł
    rekompensuje niedogodności :) z pudełkiem i zasilaczem wyrobisz się w
    <100zł.

    Pozdr
    Janusz