  • Data: 2015-05-27 09:22:07
    Temat: Re: Czym grozi jazda z uszkodzoną dwumasą
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Jacek pisze tak:

    > W miarę upływu czasu pojawiają się coraz to nowe efekty
    > "perkusyjne" pracy tego koła. Na wolnych obrotach pobrzękuje, a
    > podczas jazdy przy każdym odjęciu gazu robi głośne "cyk". Przy
    > zapalaniu wydaje odgłosy, jak potrząsane metalowe wiaderko z
    > kamieniami. Żadnych innych objawów nie ma. Nadal pracuje płynnie.
    > Teraz pytanie do Was: czym grozi jazda z takim kołem dwumasowym?

    Taka "cicha" dwumasa przy 200tyś km zablokowała wał. Odpadł kawałek od
    tortu i wpadł pomiedzy nią a obudowę skrzyni. Żadnych sygnałów
    ostrzegawczych nie było.

    W moim samochodzie po wymianie dwumasy bardzo poprawiło się odczuwanie
    jak bierze sprzęgło i hamowania silnikiem. Po wymianie przegubów było
    lepiej ale po wymianie dwumasy to rewelacja. Jej luz jest bardzo
    uciążliwy przy jeżdzie szczególnie w miescie.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?