  • Data: 2015-05-27 21:06:55
    Temat: Re: Czym grozi jazda z uszkodzoną dwumasą
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-27 o 19:25, t-1 pisze:
    > Źle mnie zrozumiałeś. Nie miałem zamiaru ci dokuczać.
    > Pytałem się ile wytrzymała dwumasa po wymianie sprzęgła?
    Problem w tym, że mam zaledwie 140 kkm przebiegu i pada mi już druga
    dwumasa. Pierwsza podobnie hałasowała, miała też luz, ale już nie
    pamiętam ile razy większy od dopuszczalnego i przy ruszaniu z miejsca
    szarpało, więc zdecydowałem na wymianę. Teraz denerwują mnie te odgłosy,
    ale mechanicznie nic nie czuję, więc przy wymianie sprzęgła zdecydowałem
    zostawić dwumasę ze względu właśnie na koszty. Od wymiany sprzęgła
    minęło pół roku, więc pewnie przejechałem jakieś 7-9 kkm.
    A tak przy okazji: podobno można zamiast koła dwumasowego założyć zwykłe
    i elastyczną tarczę sprzęgła, tylko nie wiem, czy do mojego bolida takie
    są dostępne (fiat doblo 1,9 multijet).
    Jacek