  • Data: 2020-04-15 17:13:29
    Temat: Re: Czytniki kart
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.04.2020 16:56, ąćęłńóśźż wrote:
    > To musi być jakiś no-name ;-)
    > Produkuje chyba ATECH FLASH TECHNOLOGY (po VID_11B0).
    > W sumie to dziwnie tanie są te G4 i Plusy w porównaniu z markową
    > konkurencją.

    Nie mam podstaw narzekać :)

    > Więc zaoszczędzili księgowi na blaszkach ;-)

    Można zaoszczędzić sensownie, G4 chyba dlatego był aluminiowy, bo
    chipset niemiłosiernie się grzał i potrzebował odprowadzenia ciepła. W
    Plusie się nie grzeje, więc może być plastikowy. Zresztą np. wolę
    korpusy i obiektywy z dobrego plastiku niż metalu - mało tego, ze są
    lżejsze, to jeszcze nie odkształcają się po uderzeniu.

    > Aparat ma wyjście USB 3.0, ale transmisja z aparatu kablem jest powolna
    > w porównaniu z czytnikiem kart, nie wiem dlaczego (kabel no-name ok. 1,5
    > metra? spróbuję z innym krótszym 20 cm).

    Niektóre kable no name mają bardzo cienkie druciki, a więc dużą
    rezystancję i spadek napięcia. Nawet bardzo krótkie. Na kablach akurat
    nie ma sensu oszczędzać, dobre wcale nie są drogie.