eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego › Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <pb02if$iej$1@node1.news.atman.pl> <1tyn9q7uvxh8$.dlg@myjk.org>
    <pb28a5$7nl$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Mon, 16 Apr 2018 16:26:52 +0200
    Message-ID: <e...@m...org>
    Lines: 39
    NNTP-Posting-Host: 83.31.147.139
    X-Trace: 1523888811 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 691 83.31.147.139:12886
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629198
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 16 Apr 2018 15:26:29 +0200, Marek S

    >> Prawdopodobnie jest to cena z wymianą oleju (oraz filtra oleju).
    > Wow, to opłaca się w takim razie jechać tylko po to by sam olej zmienili
    > bo to i tak taniej niż bez wypalania. :-D
    > Za Millers Oil płacę 200zł za 5l a potrzebuję 8l. Do tego filtr oleju...

    Nikt w serwisach w standardzie Millersa nie leje. Do Mazdy za oryginalny
    olej do DPF płacę 24 zł/L (wchodzi w michę 4.5L), a w serwisie mają z
    beczki to samo po 20 zł/L. Czyli w porywach 100 zł olej, 50 filr i wymiana
    z wypaleniem w 250 zł się zamyka.

    >> Tylko skąd wiesz że to jest olej taki jak przy wypalaniu a nie w 50% (czy
    >> więcej) ON?
    > Bo to by oznaczało, że samochód spalił mi 4l oleju i dolał do tego tyle
    > samo paliwa. Wydaje mi się to bardzo nieprawdopodobne. Ale tak czy owak
    > muszę go wymienić.

    W takim razie jeździj bez wymiany skoro wiesz lepiej niż inżynierzy którzy
    to badali przy projektownaiu i zalecili w instrukcji wymianę po wypalaniu
    serwisowym.

    >> Jeśli DPF się zamulił, to musisz już zacząć szukać przyczyn. Pierwszy do
    >> sprawdzenia EGR -- kiedy był czyszczony ostatnio?
    > Jakieś 2 miesiące temu - przy okazji wymiany kolektora wydechowego
    > kazałem cały układ przejrzeć, łącznie z luzami na turbinie. Wszystko
    > niby w porządku. Wtryski też ok.

    Jakby było w porządku, to by się nie wysrało. Pytanie pozostaje, kiedy był
    czyszczony ostatnio EGR?

    > Czy sądzisz, że 60tys km bez udanego wypalania nie jest
    > w stanie w 30% przytkać DPF?

    Jak układ nie jest sprawny, to się może przytkać i po 100km.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: