eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego › Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
  • Data: 2018-04-16 21:29:17
    Temat: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-04-16 o 19:38, p...@g...com pisze:

    > Należałoby zdefiniować co znaczy niesprawny DPF. 3%, 10%, 20% zatkania?
    > Czy może stan, w którym check engine się pojawia?
    >
    > Check engine bo później to już lotto

    Stan check engine miałem przez może jeden dzień. Tak jak napisałem w
    wątku otwierającym - pojawił się 14go kwietnia a 15go usunąłem
    przyczynę. Jak dziś ponownie zweryfikowałem - problem rozwiązany.
    Natomiast jakiekolwiek "później" nie ma jak nastąpić bo autem nie da się
    po prostu jeździć w tym stanie. Więc nie ma czym DPFa dalej zatykać.

    > --A 60000km to jakieś 1.5 roku jazdy.
    >
    > Grubo. Aż dziwne że wytrzymał no i olej chyba trochę kiepski się zrobił ;-)
    Czemu tak sądzisz? Przecież na początku tych 60000km DPF był w
    idealnym stanie i stopniowo musiał się zatykać. Zresztą komputer nie
    dopuszcza do całkowitego zatkania lecz włącza awarię przy ok. 30% - jak
    napisałem. Podejrzewam, że kolejna niedokończona procedura wypalania
    dobiła progu zadziałania zabezpieczenia.

    Po drugie olej zmieniam co 12000km więc był w tym czasie 5x zlewany.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: