  • Data: 2018-04-17 09:53:11
    Temat: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2018 o 07:42, p...@g...com pisze:

    > --Czemu tak sądzisz? Przecież na początku tych 60000km DPF był w
    > idealnym stanie i stopniowo musiał się zatykać.
    >
    > stopniowo przez 1.5 roku ? zakladajac ze wypalenie standartowo
    > wystepuje po max 2 tkm zrobiles co najmniej 30 nieudanych prob zanim
    > wlaczyl sie check

    No więc stopniowo. Jeśli nie stopniowo, to raczej nie podasz mi daty
    kiedy stało się to z dnia nadzień, gwałtownie.

    Właśnie to wydaje mi się dziwne, że przy tylu okazjach i długich
    przebiegach nie udało się procedury zakończyć.

    > --Po drugie olej zmieniam co 12000km więc był w tym czasie 5x
    > zlewany.
    >
    > malo kto tak robi, a jak ktos jeszcze jezdzi na LL to juz kaplica

    Dziwne - bo takie postępowanie jest wymagane przy turbo. 15kkm to
    absolutny max. Lepiej więc co 12kkm to robić. Mimo to rzadko ludzie to
    robią?

    Tak na marginesie ja jeżdżę właśnie na LL :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek