eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF - wypalanie serwisowe, zuzycie › Re: DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie
  • Data: 2016-10-20 13:18:00
    Temat: Re: DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-10-19 o 23:38, Budzik pisze:


    Bo przy większej prędkości obrotowej silnika po prostu szybciej ten DPF
    się wypali. Miałem Zafirę B 1,9CDTI z DPF. Jadąc w mieście i stając co
    kawałek na światłach, to z 15 minut wypalał się DPF. Na trasie troszkę
    przeganiając autko trwało to zazwyczaj 5-7 minut.

    Przerywając wypalanie spowodujesz to, że następne wypalanie nastąpi
    szybciej, bo szybciej filtr się zapełni i komp każe auto go wypalić.
    W nowych autach niby są już montowane kontrolki wypalania DPF/FAP.

    Podobno po wypalaniu serwisowym trzeba wymienić olej. Nie wiem czy to
    nie urban legend, nie testowałem.

    Przy odpowiednim traktowaniu auta to DPF nie stwarza problemów.
    W Zafirze wypalanie miałem średnio co 800-900km, natomiast jak był jakiś
    dalszy wypad i sporo po autostradach czy ekspresówkach to nawet
    regeneracja filtra odpalała się po jakiś 1100km.

    Raz przerwałem wypalanie i kolejne wypalanie miałem po jakiś 450km.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: