    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Darmowy prosty program do rysowania - jaki?
    Date: Tue, 12 May 2015 05:46:38 +0200

    W dniu 2015-05-11 o 23:46, Krzysztof Gajdemski pisze:
    > Człowiek chciał zamiennika dla Corela (3.0), więc Inkscape się jak
    > najbardziej nadaje. Oczywiste jest, że każdy CAD spełni to zadanie
    > lepiej, ale odniosłem wrażenie, że pytającemu chodziło o coś ,,bardziej
    > znajomego'
    No właśnie niekoniecznie szukam zamiennika do Corela, bo Corel średnio
    się nadaje do narysowania i zwymiarowania wałka, czy tulei. Można to
    zrobić nawet w Paincie, ale wtedy wolę bazgrać ołówkiem na papierze.
    Nigdy nie pracowałem na CAD i moja wiedza o tych programach jest taka,
    że rysują biało na czarnym ;-)
    Zależy mi też, aby program był w miarę prosty, bo dla kilkunastu
    rysunków rocznie zwyczajnie jestem za leniwy, żeby się uczyć setek
    funkcji (ale kilkanaście już jakoś strawię).
    Jacek