  • Data: 2019-10-06 21:43:23
    Temat: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.10.2019 o 23:28, s...@g...com pisze:

    > Sie ludzie rozpisali o webasto ktore zazwyczaj jednak silnika nie grzeje.

    To ty tak uważasz bo dla Ciebie webasto to tylko ogrzewanie powietrzne
    przestrzeni ładunkowej/kabiny a są też urządzenia "mokre" które są
    montowane w wielu popularnych samochodach i to nie tylko dostawczych i
    ciężarowych. W swoim samochodzie osobowym mam urządzenie uruchamiane na
    trzy sposoby: ręcznie, zegarem o zaprogramowanym czasie lub z pilota.
    Uruchomione dziś wcześnie rano na około 6-7 minut przy temperaturze
    powietrza około 5 st, dało temperaturę silnika około 60 st a w kabinie
    było za ciepło i musiałem ją przewietrzyć.
    Moc 5,4 kW.

    https://www.eberspaecher.pl/produkty/ogrzewania-spal
    inowe/portfolio-produktow/wodne-uklady-ogrzewania.ht
    ml

    > W kanadzie uzywa sie dwu rozwiazan:
    > Grzalka w bloku silnika (jakies 300-400W) koszt na poziomie 150-300pln przy
    zakupie.
    > Albo po prostu uruchomienie silnika zdalnie. Klika sie na pilocie i auto sie samo
    uruchomi i zagrzeje. Ale zazwyczaj zeby to dzialalo to grzalke w silniku trza.

    --
    Czarek